Депутат Верховної Ради Олексій Гончаренко забив на сполох у зв'язку з планами «Укрзалізниці» щодо чергового суттєвого підвищення тарифів на вантажні перевезення.

За словами Гончаренка, у внутрішньому документі державної монополії викладено пропозицію щодо підвищення тарифів на вантажні перевезення на 37%, що має принести додаткові 26 мільярдів гривень доходу.

Він зазначив, що з 2022 року тарифи на вантажні перевезення вже зросли на 70%, і немає жодних настійних підстав для чергового підвищення з огляду на існуючий прибуток компанії від попередніх підвищень.

Однак Гончаренко підкреслив, що цей прибуток насамперед приніс користь вищому керівництву компанії у вигляді підвищення зарплат, а не сприяв ширшим операційним покращенням.

Цей крок, за його словами, суперечить недавнім заявам президента Зеленського в парламенті про підтримку підприємництва, оскільки вищі тарифи на перевезення можуть ще більше обтяжити бізнес, який і так зазнає труднощів через війну.

Поїзд "Укрзалізниці", фото: youtube.com

Популярні новини зараз

Потап влаштував бійку між Тіною Кароль та Світланою Лободою: епічний поєдинок та червоні труси

Українцям підсовують фальшиві долари та євро: як не попастися на гачок шахраїв

В Україні урізали "захмарні" пенсії: кого торкнулися зміни у 2025 році

Пенсія під загрозою: українських пенсіонерів за кордоном змушують "перевірятись", інакше грошей не буде

Показати ще

Гончаренко висловив скептицизм щодо здатності «Укрзалізниці» зібрати цільові 26 мільярдів гривень, попередивши, що багато підприємств можуть бути змушені припинити свою діяльність — не лише через ворожі атаки, а й через непомірно високі витрати на залізничні перевезення.

Депутат також розкритикував управління державою державними монополіями, звинувативши його у призначенні лояльних чиновників, які увічнюють неефективність та корупцію. За словами Гончаренка, ці проблеми регулярно перекладаються на бізнес через регулярне підвищення тарифів.

Він засумнівався в тому, що ці амбітні цілі щодо доходів можуть бути пов'язані з недавніми змінами у транспортному та залізничному секторах, маючи на увазі потенційний зв'язок із ширшими змінами у політиці чи стратегіями керівництва в «Укрзалізниці».

Скрін публікації Гончаренко

Читайте також:

Несподіваний цінопад на ключові продукти: українцям дали шанс запастись на важку зиму

Нові тарифи на комуналку у 2025 році: скільки заплатимо за світло, воду, газ та опалення

Ціни на пальне у 2025 році: скільки коштуватимуть бензин, автогаз та дизель