Депутат Верховної Ради Олексій Гончаренко забив на сполох у зв'язку з планами «Укрзалізниці» щодо чергового суттєвого підвищення тарифів на вантажні перевезення.

За словами Гончаренка, у внутрішньому документі державної монополії викладено пропозицію щодо підвищення тарифів на вантажні перевезення на 37%, що має принести додаткові 26 мільярдів гривень доходу.

Він зазначив, що з 2022 року тарифи на вантажні перевезення вже зросли на 70%, і немає жодних настійних підстав для чергового підвищення з огляду на існуючий прибуток компанії від попередніх підвищень.

Однак Гончаренко підкреслив, що цей прибуток насамперед приніс користь вищому керівництву компанії у вигляді підвищення зарплат, а не сприяв ширшим операційним покращенням.

Цей крок, за його словами, суперечить недавнім заявам президента Зеленського в парламенті про підтримку підприємництва, оскільки вищі тарифи на перевезення можуть ще більше обтяжити бізнес, який і так зазнає труднощів через війну.

Поїзд "Укрзалізниці", фото: youtube.com

Популярні новини зараз

Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни

Несподіваний цінопад на ключові продукти: українцям дали шанс запастися на важку зиму

Підгодуйте томати йодом і одразу отримайте 2 бонуси: навіщо це роблять досвідчені городники

Редиску можна посіяти в листопаді і навіть у грудні: найкращі дати для цього і як правильно, отримаєте врожай вже на 8 березня

Показати ще

Гончаренко висловив скептицизм щодо здатності «Укрзалізниці» зібрати цільові 26 мільярдів гривень, попередивши, що багато підприємств можуть бути змушені припинити свою діяльність — не лише через ворожі атаки, а й через непомірно високі витрати на залізничні перевезення.

Депутат також розкритикував управління державою державними монополіями, звинувативши його у призначенні лояльних чиновників, які увічнюють неефективність та корупцію. За словами Гончаренка, ці проблеми регулярно перекладаються на бізнес через регулярне підвищення тарифів.

Він засумнівався в тому, що ці амбітні цілі щодо доходів можуть бути пов'язані з недавніми змінами у транспортному та залізничному секторах, маючи на увазі потенційний зв'язок із ширшими змінами у політиці чи стратегіями керівництва в «Укрзалізниці».

Скрін публікації Гончаренко

Читайте також:

Несподіваний цінопад на ключові продукти: українцям дали шанс запастись на важку зиму

Нові тарифи на комуналку у 2025 році: скільки заплатимо за світло, воду, газ та опалення

Ціни на пальне у 2025 році: скільки коштуватимуть бензин, автогаз та дизель