Українська пенсіонерка поділилася своїм розчаруванням щодо Ощадбанку на порталі Мінфіну, звинувативши банк у тому, що він наживається на вразливих клієнтах, особливо пенсіонерах, нав'язуючи їм непотрібні послуги.
Жінка звернулася до відділення, щоб запросити виписку за останні п'ять років, яка була необхідна для перерахунку її пенсії за рішенням суду.
Банк повідомив їй, що отримання витягу коштуватиме 100 грн за кожен рік обліку. Однак, коли вона розпочала оплату, вона виявила, що банк пропонує їй страховий поліс, про який раніше не згадувалося.
Незважаючи на її відмову прийняти страховку, вона не змогла сплатити виписку, як очікувалося, і натомість їй вручили код підтвердження для страхового поліса.
Коли вона підійшла до стійки оплати, вона спробувала заплатити комісію за витяг, але їй сказали, що вона не може продовжити транзакцію. Жінка була засмучена цим досвідом, відчуваючи, що банк намагався обдурити її, змусивши купити те, що їй не потрібне.
Грошова допомога на лікування до 30 тисяч гривень: хто з українців може отримати і як оформити
Українців зобов'яжуть повернути гроші за субсидії на комуналку: хто залишиться без копійки вже скоро
4 способи підв'язки томатів, які допомагають збільшити врожай у 3 рази: секрети досвідчених садівників
Влітку мобілізують практично кожного: відстрочки тепер не допоможуть
Вона висловила стурбованість тим, що багато клієнтів похилого віку можуть не розуміти, що відбувається, і піддаватися обману і платити за небажаний страховий продукт.
Читайте також:
Пенсіонери отримають грошову допомогу у листопаді: скільки нарахують
Скорочення пенсій: кого позбавлять надбавок та знизять виплати
Пенсії виплачуватимуть зовсім за іншою системою: гроші заберуть у простого народу