Українська пенсіонерка поділилася своїм розчаруванням щодо Ощадбанку на порталі Мінфіну, звинувативши банк у тому, що він наживається на вразливих клієнтах, особливо пенсіонерах, нав'язуючи їм непотрібні послуги.
Жінка звернулася до відділення, щоб запросити виписку за останні п'ять років, яка була необхідна для перерахунку її пенсії за рішенням суду.
Банк повідомив їй, що отримання витягу коштуватиме 100 грн за кожен рік обліку. Однак, коли вона розпочала оплату, вона виявила, що банк пропонує їй страховий поліс, про який раніше не згадувалося.
Незважаючи на її відмову прийняти страховку, вона не змогла сплатити виписку, як очікувалося, і натомість їй вручили код підтвердження для страхового поліса.
Коли вона підійшла до стійки оплати, вона спробувала заплатити комісію за витяг, але їй сказали, що вона не може продовжити транзакцію. Жінка була засмучена цим досвідом, відчуваючи, що банк намагався обдурити її, змусивши купити те, що їй не потрібне.
Пенсії та субсидії можуть "обнулитися": грошей на виплати не вистачає
Опалювальний сезон скасовується? У яких містах може зникнути тепло
Чому дерево "жирує" замість того, щоб плодоносити: головна помилка садівників при обрізанні, через яку ви втрачаєте врожай
Ви викидаєте золото: навіщо насправді потрібне лушпиння цибулі і як воно перетворюється на супердобрива
Вона висловила стурбованість тим, що багато клієнтів похилого віку можуть не розуміти, що відбувається, і піддаватися обману і платити за небажаний страховий продукт.
Читайте також:
Пенсіонери отримають грошову допомогу у листопаді: скільки нарахують
Скорочення пенсій: кого позбавлять надбавок та знизять виплати
Пенсії виплачуватимуть зовсім за іншою системою: гроші заберуть у простого народу