Українська пенсіонерка поділилася своїм розчаруванням щодо Ощадбанку на порталі Мінфіну, звинувативши банк у тому, що він наживається на вразливих клієнтах, особливо пенсіонерах, нав'язуючи їм непотрібні послуги.
Жінка звернулася до відділення, щоб запросити виписку за останні п'ять років, яка була необхідна для перерахунку її пенсії за рішенням суду.
Банк повідомив їй, що отримання витягу коштуватиме 100 грн за кожен рік обліку. Однак, коли вона розпочала оплату, вона виявила, що банк пропонує їй страховий поліс, про який раніше не згадувалося.
Незважаючи на її відмову прийняти страховку, вона не змогла сплатити виписку, як очікувалося, і натомість їй вручили код підтвердження для страхового поліса.
Коли вона підійшла до стійки оплати, вона спробувала заплатити комісію за витяг, але їй сказали, що вона не може продовжити транзакцію. Жінка була засмучена цим досвідом, відчуваючи, що банк намагався обдурити її, змусивши купити те, що їй не потрібне.
Російська мова - офіційна, заборона на "НАТО" і жодного припинення вогню: Reuters показали вимогу путіна до завершення війни
Країна готується до депортацій біженців: 120 тисяч українців можуть опинитися поза законом
Рецепт салату "Генеральськи" на зиму: ідеальна консервація - огірки та помідори в одній банці
Фінал "І просто так": Керрі Бредшоу знову сама, але вже не самотня, а от Шарлотта врятувалась
Вона висловила стурбованість тим, що багато клієнтів похилого віку можуть не розуміти, що відбувається, і піддаватися обману і платити за небажаний страховий продукт.
Читайте також:
Пенсіонери отримають грошову допомогу у листопаді: скільки нарахують
Скорочення пенсій: кого позбавлять надбавок та знизять виплати
Пенсії виплачуватимуть зовсім за іншою системою: гроші заберуть у простого народу