Українська пенсіонерка поділилася своїм розчаруванням щодо Ощадбанку на порталі Мінфіну, звинувативши банк у тому, що він наживається на вразливих клієнтах, особливо пенсіонерах, нав'язуючи їм непотрібні послуги.

Жінка звернулася до відділення, щоб запросити виписку за останні п'ять років, яка була необхідна для перерахунку її пенсії за рішенням суду.

Банк повідомив їй, що отримання витягу коштуватиме 100 грн за кожен рік обліку. Однак, коли вона розпочала оплату, вона виявила, що банк пропонує їй страховий поліс, про який раніше не згадувалося.

Ощадбанк. Фото: скріншот YouTube-відео

Незважаючи на її відмову прийняти страховку, вона не змогла сплатити виписку, як очікувалося, і натомість їй вручили код підтвердження для страхового поліса.

Коли вона підійшла до стійки оплати, вона спробувала заплатити комісію за витяг, але їй сказали, що вона не може продовжити транзакцію. Жінка була засмучена цим досвідом, відчуваючи, що банк намагався обдурити її, змусивши купити те, що їй не потрібне.

Популярні новини зараз

Зимовий прогрів - брехня століття? Експерт розніс у пух і прах головний міф водіїв

8 продуктів, які тихо гасять запалення у вашому тілі (і ви точно недооцінювали деякі з них)

ПФУ мовчить, а ви втрачаєте гроші: три хитрі способи підняти свою пенсію, про які ніхто не попереджає

Рецепт, який врятує вечір: шоколадно-медовий коржик, від якого складно відірватися

Показати ще

Вона висловила стурбованість тим, що багато клієнтів похилого віку можуть не розуміти, що відбувається, і піддаватися обману і платити за небажаний страховий продукт.

Скрін скарги на Ощад

Читайте також:

Пенсіонери отримають грошову допомогу у листопаді: скільки нарахують

Скорочення пенсій: кого позбавлять надбавок та знизять виплати

Пенсії виплачуватимуть зовсім за іншою системою: гроші заберуть у простого народу